Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Im starsza, tym piękniejsza: nieskazitelna Anna Mucha w nowej kampanii reklamowej

4 kwietnia 2014, 09:14
The ONE składa się z trzech serii inspirowanych najnowszymi trendami w modzie i urodzie: Everyday Beauty, High Impact oraz Long Wear. Dzięki nim można uzyskać nieskończenie wiele stylizacji makijażowych, od tych naturalnych i codziennych po najbardziej wyszukane i wyraziste.
The ONE składa się z trzech serii inspirowanych najnowszymi trendami w modzie i urodzie: Everyday Beauty, High Impact oraz Long Wear. Dzięki nim można uzyskać nieskończenie wiele stylizacji makijażowych, od tych naturalnych i codziennych po najbardziej wyszukane i wyraziste. / Media
Oriflame stworzyło nową markę kosmetyków kolorowych, The ONE by w prosty, a zarazem perfekcyjny sposób odzwierciedlić w makijażu trendy ze światowych wybiegów. The ONE to unikalna kolekcja, zaprojektowana tak, by z łatwością dobierać odpowiednie produkty do efektów, które chce się osiągnąć i tym samym tworzyć znakomite makijaże na każdą okazję. Kolekcja liczy ponad 230 innowacyjnych produktów, dzięki którym można wykonać wyjątkowy makijaż odzwierciedlający indywidualne piękno każdej kobiety. Twarzą kampanii The ONE została ambasadorka Oriflame Anna Mucha.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama