Popularność modelek w Internecie zbadał serwis PeekYou, który wziął pod uwagę takie czynniki jak występowanie w nagłówkach newsów i aktywność w sieci.

Wysoka pozycja Heidi Klum nie dziwi: modelka jest użytkowniczką Twittera, a także aktywną blogerką. Internetowe zainteresowanie jej osobą wyraźnie wzrosło też po tym, jak niedawno ogłosiła, że rozstaje się z Sealem, z którym przez wiele lat tworzyli niezwykle harmonijne jak na show-biznes - małżeństwo.

Reklama

Z kolei Kate Moss wzbudza zainteresowanie internautów, choć sama od sieci stroni. Ostatnio powiedziała nawet, że "nie potrafi wyobrazić sobie nic gorszego niż Twitter". O ile Heidi Klum zdobyła nagłówki za sprawą rozwodu, to zwiększone zainteresowanie życiem Moss przypisać należy jej ślubowi. W zeszłym roku w przepięknej sukni Johna Galliano, wyszła za mąż za swojego wieloletniego narzeczonego Jamiego Hince'a.

Wśród modelek Twitter to bardzo popularny serwis społecznościowy. Często wykorzystują go, żeby podzielić się swoimi wrażeniami w przerwach pokazów mody. Do znanych użytkowniczek Twittera należą także zajmujące odpowiednio trzecie i czwarte miejsce rankingu - Adriana Lima i Gisele Bundchen. Z Twittera korzysta również, nie uwzględniona w rankingu, najsłynniejsza polska modelka - Anja Rubik.

Reklama