Oto kilka sposobów na błyskawiczny skok energetyczny. Pamiętaj jednak, aby nie stosować ich zbyt często, a tylko w sytuacjach ekstremalnych. Wyjątkiem są drzemka i spacer - w ich stosowaniu nie ma żadnych ograniczeń! Tylko kto może spobie pozwolić na 20 minut w objęciach Morfeusza podczas dnia pracy? Chyba tylko ci, którzy pracują w domu albo szczęśliwcy z biur zaopatrzonych w kozetki!

SŁODKA PRZEKĄSKA - zawarte w słodyczach węglowodany szybko wchłaniają się do krwiobiegu - to powoduje natychmiastowego "kopa". Przypływ energii będzie szybki, ale nie potrwa długo - po około godzinie znów poczujesz spadek sił.

KOFEINA (kawa, cola, napoje energetyczne) - powoduje dopływ adrenaliny do krwi - to dodaje energii i wywołuje uczucie podniecenia. W szczytowej formie będziesz przez godzinę, jednak dosyć wysoki poziom energii może się utrzymać nawet do 6 godzin.

DRZEMKA - regeneruje komórki mózgowe, a to powoduje, że funkcjonują one lepiej. 20-minutowa dodaje całą masę energii! Jednak zbyt długi sen w czasie dnia zupełnie wybije cię z rytmu i utrudni wszelką aktywność.

SPACER (lub chwila ćwiczeń) - przyspieszy twój metabolizm, krążenie krwi - a to błyskawicznie dodaje energii. 10 minut szybkiego spaceru da ci sporą dawkę na kolejne 2 godziny.

Zamiast więc przeglądać w wolnej chwili w pracy strony www, przejdź się szybkim tempem kilka razy wokół siedziby firmy!