Spece od promocji i marketingu firmy uznali Duffy za symbol nowoczesnej kobiecości. Ta 25-letnia Walijka podbiła listy przebojów w zeszłym roku swoją piosenką "No Mercy" o modnym teraz brzmieniu retro.

Reklama

Obdarzona ciepłym, soulowym głosem dziewczyna nie szaleje w klubach, nie pozuje na czerwonym dywanie. Ubiera się w normalnych sklepach, wciąż ma tych samych przyjaciół i nie zwariowała po swoim sukcesie. Robi to, co lubi i to jej wystarcza do szczęścia.

Ten pozytywny wizerunek jest wzorem dla spiętych i nerwowych młodych kobiet, nastawionych na sukces za wszelką cenę. Dlatego Coca-Cola, która utożsamia się z podobną co Duffy filozofią życiową, umieści jej twarz na billboardach i w spocie reklamowym, który pojawi się w wielu krajach Europy. Piosenkarka pojawi się w filmiku obok innej silnej, młodej kobiety, której nazwiska jeszcze nie ujawniono.

Duffy jest z propozycji bardzo zadowolona: : "Piję tego tak dużo, że musieli albo dać mi udziały w firmie albo umieścić mnie w reklamie" – zażartowała piosenkarka.

Poprzednio twarzą Diet Coke była Kim Basinger.

Reklama