Może i Sean Connery pasuje do reklamy Louis Vuitonna, ale do reklamy motocykli pasuje tylko ktoś taki, jak piękna i uwodzicielska supermodelka. Ten zaszczyt przypadł w tym roku Marisie Miller, dziewczynie znanej dotąd głównie z reklam bielizny lub kostiumów kąpielowych Victoria’s Secret. Promowany właśnie nowy model Harleya, V-Rod Muscle, to połączenie klasyki z futurystycznym designem. Reklamy ze skąpo ubraną modelką pojawią się głównie na billboardach i w magazynach dla panów, typu GQ, Esquire, Complex, Road & Track oraz Trader.

p

Harley Davidson to nie tylko środek transportu, to jeden z największych znaków rozpoznawczych Ameryki. Symbolizuje wolność i bunt wobec uregulowanego trybu życia, jest też wezwaniem do przygody. Mężczyzna, który posiada taki motocykl, to na pewno wyluzowany facet, przed którym każda droga stoi otworem.

Modelka czuła się więc zaszczycona propozycją pozowania właśnie dla tej firmy. Pochodzi z Kalifornii, gdzie autostrady są stworzone do szybkiej jazdy motocyklem. Na Harleyu jeździli zresztą jej ojciec i wujek, dlatego nie jest to dla niej tylko pusty symbol. Harley to po prostu mit Ameryki…